9 lip 2012

you can call me Grunge.

Hahah jeśli z jakiegoś powodu nie wstawiam notki to albo jestem w pracy, albo oglądam anime, bo własnie tak to się wczoraj skończyło. Pandora Hearts przyjemnie wypełniło mi cały dzień, a ja dziękuję naszej Hiruki za zachęcenie mnie do oglądania.

Stylizacja z serii tych, które ja uwielbiam, ale które nie podobają się innym, ale skoro mam na tym blogu wstawiać stylizacje mojego autorstwa, to właśnie takie stylizacje są mi najbliższe. 

Ponadto, chciałam zauważyć, że jest to mój debiut z tą bluzką, nigdy wcześniej nie miałam okazji jej używać, mimo tego, że 3/4 Stardollowej społeczności się na nią rzuciło, hah xD

"Quit your babbling" - do rzeczy:






Heart Breaker Tee - Pretty in Love
Gathered Zip Dress - ?
Leaf Print Top - It Girls
Cropped Tee - Bizou
Cut Off Jeans - Bizou
Studded Bracelet - Wild Candy
Classic Black Belt - Miss Stardoll World
Fallen Angel Chain - Fallen Angel
Checkered Ankle Boots - Evil Panda
Black Gingham Headband- Moschino Tribute
Miss Sixty Black Hairband - Miss Sixty



12 komentarzy:

  1. Mi się bardzo podoba. Czy kiedykolwiek nie podobała mi się Twoja stylizacja?! ;)


    Gothicgirlglam

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się podoba, jak zwykle ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. JEST PIĘKNA <3
    btw. mam to samo z tą bluzką ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha dokładnie, nigdy nie miałam pomysłu jak jej użyć ;3 dzięki

      Usuń
  4. Mi się średnio podoba, a biorąc pod uwagę fakt, że innym podoba się bardzo... To chyba ze mną jest tu coś nie tak :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Po części mi się podoba, po części nie. To coś a la spodnie, to mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł na spodnie. ja osobiście nie przepadam za takim stylem, ale plus za piosenkę.

    OdpowiedzUsuń