3 lip 2012

That's the way it should be.


Witajcie!
Jakoś dawno mnie tu nie było, a to dlatego, że ciągle gdzieś wychodzę i wracam wieczorami kiedy to już jestem zmęczona. Dzisiaj jak pewnie zauważyliście... upał! Byłam na plaży i niedawno wróciłam. 


Koszula - Fallen Angel 
Spódnica - Basics
Buty - VOILE
Torebka - Original Future
Okulary - Bonjour Bizou




Piosenka bardzo przypomina mi o serialu, który kiedyś (jeszcze za czasów kanału zig zap) oglądałam. Chodzi mi tu o serial Dziewczyny i miłość. Ktoś kojarzy? :p

6 komentarzy:

  1. Fajna koszula. Wszystko pasuje. U mnie gorąco jak we wrzątku ;D

    Gothicgirlglam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziwne buty i reszta się tak średnio łączy. Te okulary tu nie pasują. Koszula i spódonica i torebka niby ok, ale coś mi nie gra. Ogólnie nie jest źle, ale bez szału.

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty wyglądają jakby były zrobione z gąbki. Ogólnie mi się podoba, choć wolałabym jakieś inne okulary.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogólnie średnio mi się podoba! STAĆ CIĘ NA WIĘCEJ ! hihi

    OdpowiedzUsuń
  5. Okulary- out. Poza tym nie przepadam za kolorem czerwonym, więc nie moje klimaty.

    OdpowiedzUsuń