7 lip 2012

THE DOORS - Whiskey, mystics and men




THE DOORS - Whiskey, mystics and men

2 stylizacje, aby choć trochę wynagrodzić to że mnie nie będzie przez 2 tygodnie :D Proste, ale są. Chociaż szczerze mówiąc w obu czegoś mi brakuję.

top- projekt emusia14goth
spodnie- Bizou/ sb
płaszcz- Chanel tribute/ sb ♥
buty- PPQ
okulary- Riviera
pasek- Bizou/ sb




















Tak na szybko ;)

bluzka- Fallen Angel
torba- Archive/sb ♥
spodenki- no name
rajstopy- Anna Sui tribute ♥
buty- JP Gaultier ♥

hiruki

10 komentarzy:

  1. Mimo, że prosto to obie stylizacje prezentują się świetnie. Druga mi się bardziej podoba, ale pierwsza też coś ma w sobie. To są takie rajstopy u Anny Sui o.o? Pierwszy raz je widzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem 1 jest coś niedopracowana, chyba. Kocham te rajstopy (; tez ich na początku nie widziałam, spróbuj w wyszukiwarce.
      Dzięki huhu

      Usuń
  2. bardzo ładnie, sprzedaj tą brązową torbę xD

    OdpowiedzUsuń
  3. obydwie wyglądają super, ale druga też mi się bardziej podoba, chociaż oczywiście tej pierwszej nie mogę nic zarzucić :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta druga jest świetna. Szkoda że w tej pierwszej spodnie nie są węższe u dołu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też żałuję, lepiej by wyglądało. Niestety nic się z tym nie da zrobić.

      Usuń
  5. Obie są fajne i moim zdaniem niczego nie brakuje. Tak teraz widzę że te buty wszędzie robią furorę (:

    gothicgirlglam

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie są świetne,lecz większe przekonanie mam do tej drugiej.

    OdpowiedzUsuń