4 lip 2012

Welcome. Greet.

Cześć. Chciałam wszystkich powitać i podziękować Adrianowi za zaproszenie mnie do tworzenia owego bloga.  Bardzo mi miło, że będę mogła się z wami dzielić swoimi pomysłami i stylizacjami. Mam nadzieję, że zostaną one przez was docenione (oczywiście nie naciskam ;) ). Zapraszam do oglądania stylizacji. Hm... myślę, że można ją nazwać niecodzienną. :)

kapelusz - PPQ
kurtka - Evil Panda
t - shirt - no name (Fudge)
torebka - Gucci 
pasek - B. Bizou
spodnie - Windows of the World
buty - Jean Paul Gaultier





10 komentarzy:

  1. hmmm... witam .
    dość ciekawa stylizacja, ale muszę się jeszcze chyba przyzwyczaić.

    gothicgirlGlam

    OdpowiedzUsuń
  2. stylizacja jest świetna, już wcześniej widziałam ją u ciebie w apartamencie. Jesteś bardzo zdolna, ciesze się, że będziesz z nami pisała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również bardzo się cieszę :) Co do stylizacji: może nie jest w moim stylu, ale sprawia jak najbardziej pozytywne wrażenie :))

      Usuń
  3. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że dołączasz do załogi, Adrian zastanawiał się nad 3 osobami, ja powiedziałem, by przyjął Ciebie. Szkoda, że to wszystko kosztem Asi. Stylizacja bardzo specyficzna, podoba mi się, tak jak twarz. Świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. PS. W tytule masz "Greet", powinno być raczej "Greeting", bo zamiast "powitanie" wyszło "witać" :P

    OdpowiedzUsuń
  6. @Heneda
    Byłam bardzo zaskoczona propozycją dołączenia do bloga. Dziękuję, że stało się to m.in. dzięki Tobie. Ach, i dziękuję za budujący komentarz. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz dosyć specyficzne stylizacje, ale lubię je oglądać, są takie 'inne'.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie, kocham twój styl i dlatego cię przyjąłem ;))

    OdpowiedzUsuń