7 lip 2012

High time to wear loose shirt.

Dzisiaj piekę tartę z owocami i bitą śmietaną, jaaa już się nie mogę doczekać. Gardło to mi chyba zaraz odpadnie, ugh.





Byłam bardzo miło zaskoczona tą darmówką, muszę pochwalić adminów.

Cozy Home Sweater – It Girls
Navy Striped Collared Dress – Special Offer
Taupe Bow Belt – Voile
Metty Short Short – Miss Sixty
Multi Strand Bead Necklace – Tingeling
Sweetheart Asymetric Dress – PPQ
Ice Pink Socks – Anna Sui Tribute
Black and White Shoes - Antidote



------------------------------------------------------------------------
Na koniec opening z High School of the Dead. Jak je oglądałam to na przemian ryczałam ze śmiechu albo robiłam wielkie oczy ze zdziwienia. Pozornie może wydawać się, że to gniot przepełniony krwią i oklepanymi wstawkami z filmów akcji, a odstraszającym może również dodatkowo być fakt, że jest to anime z typu ecchi, to mimo wszystko byłam pod wielkim wrażeniem i z niecierpliwością czekam na kolejną serię. Jednak jestem zdania, że do oglądania ecchi trzeba się przemóc, to tutaj nie razi to aż tak, a humor jest całkiem całkiem. Najlepszym dowodem na to, że jest to tytuł, który ma ogromny potencjał jest to, że obejrzałam całość w 2 dni, robiąc tylko krótkie przerwy na jedzenie i inne nudne czynności xD






8 komentarzy:

  1. Tak...inaczej. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe użycie sukienki, która sama wygląda nieciekawie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja jest urocza. A ta koszula (czy tam sukienka) jest niesamowita, też ją chcę. ;) Jaka Ty jesteś kreatywna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale mi posłodziłaś, a myślałam, że dzisiaj nic bardziej słodkiego od tarty z owocami mnie nie spotka ;)

      Usuń
  4. Podoba mi się, świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  5. Co trzeba zrobić żeby dostać taką koszulę? Super zestawik :)

    OdpowiedzUsuń