15 lip 2012

Pretty woman

Nadal nie mam weny, lecz mam nadzieję, że mimo to spodobają się wam moje nowe twory. :) Przepraszam, że znowu używam tych platform, mam jeszcze z nimi jedną stylizację w zanadrzu, a potem postaram się ograniczyć współpracę z nimi. :) Poza tym już dawno chciałam użyć tych włosów (są takie urocze), dziś się udało.


kapelusz - Killah
włosy - Film Theory
wisiorek - Bonjour Bizou
top - Killah
spodenki - Bonjour Bizou
torba - Bonjour Bizou
zegarek - Rio
skarpetki - Killah 
buty - Pretty n' Love





Utwór jak w tytule. :)


9 komentarzy:

  1. Świetne, to jest doprawdy świetne.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podoba. c:

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudo. *.*



    shavlette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet nie masz pojęcia, jak mi się to spodobało.
    plus, zazdroszczę spodenek i gratuluję wyboru superpiosenki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. :) Bardzo mi miło słyszeć komplementy od Ciebie. Co do spodenek to kupiłam je na SB za 3 sd. :)

      Usuń
  5. też mi się spodobało, mam obie pary tych platform, a nic nie mogę wymyślić, bo jakoś kojarzą mi się z kiczem, bo tym jak połowa stardolla zniszczyła je stylizacjami: czarne rurki, zielony blazer i jakiś dziadowski top... ale tobie się to jak najbardziej udało:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Dużo ubrań w ten sposób zostało zniszczonych niestety. :/

      Usuń