4 lip 2012

AFI - Love Like Winter



 Witam! Jestem hiruki/ Martyna i od dziś będę przedstawiać tu swoje stylizację ( z czego bardzo się cieszę). Mam nadzieję że się wam spodobają, a jak nie to mnie najwyżej wywalicie hueheu. Jestem raczej kiepska w nadawaniu tytułów, więc będę podawała jakieś piosenki po prostu (; Dzisiejsza stylizacja jest jedną z starszych, ale że bardzo ja lubię postanowiłam dać ją tu jako pierwszą.


AFI - Love Like Winter

wianek(?)- JP Gaultier tribute ♥
blazer- archive/ sb
top- fallen angel
leginsy- basic
pasek- fallen angel/ sb
buty- fallen angel

hiruki

9 komentarzy:

  1. dobra twarz ♥. jest dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam AFI ;) jak zwykle trafiłaś w mój gust ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo... Cudownie, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Tak, cóż też nie wiem dokładnie co to jest. Zostańmy przy tym że to wianek.

      Usuń
  5. Bardzo mnie się podoba.



    shavlette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam tą stylizację.

    OdpowiedzUsuń