5 lip 2012

Come on and take it!

Hej. Dziś stylizacja w całkowicie innym stylu. Myślę, że kolejne także nie będą utrzymane w w jednym klimacie. Dobór ubrań zależy od tego czym się zainspiruję. Dzisiaj miało być bardziej hippisowsko, ale wkradła się nuta powagi, żeby nie powiedzieć elegancji w postaci butów i teczki.  :) Dodam jeszcze, że ubóstwiam ten naszyjnik. Miłego oglądania. :)



lennonki - Beastly
naszyjnik - Folk
top -Rio
płaszczyk - Decades
spodnie - Archive
teczka - It Girls
buty - Pretty n' Love





Chciałam podziękować za wasze miłe komentarze, nawet nie wiecie jaki to budujące. :)
W niedzielę wyjeżdżam (chyba na około tydzień) i nie wiem czy będę miała możliwość dodawać stylizacje. Mam nadzieję, że się jednak uda.

Na dziś moje kochane lata 60.






19 komentarzy:

  1. Na pierwszy rzut oka mi isę podoba, ale jednak coś mi nie pasuje. kurde, coś ze mną nie tak ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. Może torba, bo się nad nią pół godziny zastanawiałam. :)

      Usuń
    2. ooooj tam, torbę zostawcie w spokoju, jest cudowna :D

      Usuń
  2. bardzo fajnie. Masz rację, naszyjnik jest świetny :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Potwornie zazdroszczę ci naszyjnika ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie nie jest go tak trudno znaleźć tylko ceny są wysokie. :(

      Usuń
    2. No i tu jest problem huhu

      Usuń
    3. Ale wiesz ja znalazłam go za 14 sd. więc jednak można taniej. :)

      Usuń
  4. No i jednak ta stylizacja zawładnęła mym sercem. Oby było jeszcze lepiej. Kocham kolor włosów, właśnie siedze i farbuje ;) ogólnie to uważam ze rude włosy rządzą.


    Gothicgirlglam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Dziękuję, bardzo mi miło, sama chciałabym mieć taki kolor włosów w rzeczywistości, ale trochę mi szkoda mojego naturalnego blondu i w rudym chyba bym dziwnie wyglądała. ;)

      Usuń
  5. strasznie mi się podoba! kocham takie klimaty, jednak torbę mogłaś wziąć w drugą rękę i "pod spodnie" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Nie pomyślałam o tym. Właśnie coś mi w niej zawadzało.:)

      Usuń
    2. Nie słuchaj Adriana ;p Ja wiem jak ta teczka wygląda wzięta do drugiej ręki pod spodnie i wcale nie wygląda to lepiej. Stylizacja mi się podoba.

      Usuń
    3. Dziękuję. ;) Ha, sprawdzałam i nie da się tej teczki wziąć pod spodnie. ;)

      Usuń
    4. Właśnie w tym problem. Bo tej teczki nie można chyba 'schować' pod inne ubrania.

      Usuń