7 lip 2012

I see them bloom for me and you

Hej. Mam całkowity brak chęci na cokolwiek, dlatego też dodaję bardzo prostą stylizację. Utrzymana jest w męskim stylu. Klasyczny płaszcz mający intensywny kolor i spodnie z ciekawym wzorem sprawiają, że nie jest nudno. Wysokie buty dodają nuty kobiecości. Koniec nudzenia, oglądajcie. ;)


kapelusz - Bonjour Bizou
płaszcz - Film Theory
koszula - Bonjour Bizou
bluzka - Tingeling
spodnie-  Bonjour Bizou
buty - Basics + Fallen Angel









Utwór cudowny, na pewno wszystkim dobrze znany. :)


12 komentarzy:

  1. Podoba mi się, nawet bardzo, ale nie lubię jak ułożyłaś te 2 koszulki, myślę, że lepsza by była jedna, albo gdyby jedna z nich zakrywała drugą bardziej, ale rozumiem, że są za krótkie i się nie dało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owych koszulek byłam bardziej pewna niż połączenia płaszcza z tymi spodniami. ;) i dziękuję, będę miała te koszulki na uwadze.

      Usuń
  2. Bardzo ciekawe połączenie ubrań. Stylizacja napewno nie jest nudna. I fajny motyw kwiatów.

    Gothicgirlglam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, najpierw nie podobały mi się te spodnie, a teraz jestem nimi urzeczona. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna stylizacja, świetne połączenie tych spodni z płaszczem.

    OdpowiedzUsuń
  5. baaardzo i to baaaaaaaaaaaaaaaardzo mi się podoba ;P
    a tak w ogóle do twarzy ci w blondzie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. stylizacja ładna, ciekawa. a co do piosenki, to jej nie trawię, przez szkołę niestety. i zapewne przesłucham ją dopiero za rok. :)

    OdpowiedzUsuń