5 lip 2012

Sia - My Love


  Dodaje kolejna starszą stylizację, bo niestety nie jestem dziś na moim komputerze. Jest prosta,ale chyba to  mi się właśnie w niej podoba.

Sia - My Love

lenonki- Riviera ♥
blazer- bizou ♥/ sb
kamizelka- archive/ sb
leginsy- basic
buty- bizou/ sb
torba- archive/ sb

hiruki


Już wcześniej ostrzegam że nie będzie mnie od 8.07-23.07, wyjeżdżam na kolonie/ obóz
( i prawdopodobnie nie będę miała tam dostępu do komputera, więc przez ten czas nie będe dodawać postów)
W związku z tym wyjazdem mam pytanie: jakie ciuchy wziąć do Grecji ?


19 komentarzy:

  1. super stylizacja, przekonujesz mnie do siebie ;)
    do Grecji weź koniecznie masę szortów i zwykłych topów (bokserek). I jakieś przewiewne sukienki, jeśli takie posiadasz. To tylko takie podstawy, ale weź to, co uważasz za stosowne.

    gothicgirlGlam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) A jakieś dżinsy długie wziąć czy nie bo właśnie nie wiem .. ? A buty jakie?

      Usuń
    2. No weź może jedną parę, zawsze się przydadzą. Z butów, to ja bym wzięła jedne trampki, dwie pary japonek, i jakieś sandałki ;)

      Usuń
    3. Dobra, dzięki wielkie za pomoc w pakowaniu hah
      ;}

      Usuń
  2. stylizacja świetna, nic dodać, nic ująć.
    W Grecji pewnie ciepło jest ;P
    ja najbardziej lubię "Breathe Me" Sia, tej piosenki nie słyszałam wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. "Breathe Me" też lubię, ale "My love" jakoś ostatnio bardziej do mnie przemawia ehh może dlatego że tamtą ciągle sobie kiedyś puszczałam i mi się już przejadła c;

      Usuń
  3. Lecę szukać butów w bazarze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam od Sebastiana (Kociara074) jako prezencik, hihi. :D

      Usuń
  4. A ja z kolei właśnie nie lubię takich butów :p Torebka jest prześliczna :) Stylizacja ogółem też bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku tych butów też nie lubiłam i nie wiem czemu je kupiłam, ale teraz nie wyobrażam sobie mojej szafy bez nich ;} Dziękuję

      Usuń
  5. kocham te buty i plaszcz. oddaj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech mnie piekło pochłonie a ja ich nigdy nie oddam! ha

      Usuń
  6. ZAKOCHAŁEM SIĘ W TOBIE <3 + jednak biorę laptopa ze sobą, łii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, cholera, rumienię się haha.
      Czyli ty będziesz miał dostęp do świata, a ja nie (x pf

      Usuń
  7. W takim męskim klimacie ta stylizacja, świetna. Nie zapomnij wziąć kąpielówek, podobno jest upalnie, moja koleżanka wróciła stamtąd kilka dni temu, podobno zdarzały się też ulewne deszcze, a ulice zamieniały się w rzeki, warto by pomyśleć o ciuchach na zmianę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strój kąpielowy biorę razy dwa (tak jakby 1 z moim szczęściem się tam nagle nie zniszczył) . Dzięki za informację może wtedy wezmę jakiś cienki płaszcz przeciwdeszczowy i bluzę c:

      Usuń
    2. Nie, nie. Mimo, że leje nadal jest upalnie, chodzi raczej o skarpety, spodnie itp. na zmianę ;)

      Usuń
  8. Bardzo Ci ładnie w tych okularach. Zazdroszczę Grecji. :)

    OdpowiedzUsuń