6 lip 2012

While welcoming the morning sun

Jestem tak chora, że nie idę do pracy w weekend. Z moich zakupów też nic nie wyjdzie, muszę je odłożyć na przyszły tydzień. Trzeba być mną, żeby zachorować przy 30-stopniowych upałach O,O




Stylizacja w letnim stylu, chociaż doskonale zdaję sobie sprawę, że tego typu lekkie outfity to moja pięta achillesowa. No nic, sami oceńcie efekt.

Yellow Circle Sunglasses – Special Offer
Polka Dot Skirt – Stuff By Hillary Duff
Basic Black Bandeau – Basics
Frilly Halter – Voile
Belt – Bizou
B W Zig Zag Belt – Miss Stardoll World
Leather Skirt – Archive
Circular Chain Purse – Voile
Banana Blitch Wedges – Jean Paul Gaultier Tribute
Simple Bracelet – Fallen Angel
Tattoo – Evil Panda



12 komentarzy:

  1. Dla mnie świetnie. Doskonale dopełniłaś strój żółtymi dodatkami.

    OdpowiedzUsuń
  2. @Heneda : masz 100 % racji ;)
    Ogólnie to nie znoszę tych wielkich okularów, ale niech będą...
    Wracaj do zdrówka :3

    Pozdrowionka, gothicgirlGlam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahhaha, ale są żółte i nie mogłam im się oprzeć ;P

      Usuń
  3. hahaha. nie męczy Cię pisanie całych metek. chyba mój ulubiony strój, na tym blogu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie męczy, a po drugie czasem gdy używam 4 bluzek na zrobienie jednej sukienki opisy mogą okazać się być zbyt problemowe, tak więc wolę ten sposób :D
      Dziękuję :3

      Usuń
  4. śliczna. : 3
    hmmmlaura

    OdpowiedzUsuń
  5. O... Ale ślicznie :o Chyba moja ulubiona stylizacja :>

    OdpowiedzUsuń
  6. W tego typu stylizacjach też się sprawdzasz :) super

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się, ale nie lubię tak wysoko podciągniętych spódnic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miała wyjść z tego sukienka, aczkolwiek ta spódniczka w ogóle wysoko podchodzi na biodra.

      Usuń
  8. 'Gratuluję' zachorowania w lecie cx
    Bardzo podoba mi się twój dzisiejszy strój, chciałbym mieć taki na żywo. Dobry pomysł na te bransoletki(?) na nogach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, lubię takie bajery, szczególnie przy butach ;3

      Usuń