10 lip 2012

Till I collapse.


Chciałam dodać notkę już wcześniej, lecz niestety miałam problemy z internetem. 

Nowe LE pojawiło się już w starplazie. Kupiliście coś? Ja tylko jedną sukienkę, choć i tak średnio mi się podoba. Ogółem kolekcja (jak każda inna) jest baardzo droga i według mnie nieciekawa. 

Rodzice szykują się na wyjazd nad morze, ale pojedziemy dopiero wtedy, gdy będzie ładna pogoda, więc na razie będę obecna na blogu. :)



Bluzka - Archive
Spodenki - Bonjour Bizou
Narzutka - Riviera
Torebka - Decades
Buty - RIO


7 komentarzy:

  1. Prosta, ale ma w sobie coś.


    shavlette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka zwykła, ale brzydka nie jest. Kupiłam 15 rzeczy, podoba mi się 5. Cholernie żałuję, że nie kupiłam butów z ćwiekami i męskiego sweterka, bo później będzie można sporo na nim zarobić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie podoba mi się nowe LE. A co do stylizacji, użyłaś bardzo ładnych kolorów, lubię połączenie niebieskiego z karmelowym. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Początkowo nie pasowała mi torba, ale po bliższym przyjrzeniu się jest bardzo OK.

    OdpowiedzUsuń