12 lip 2012

Be my Lace Queen.

Umieram. Byłam 12 h w pracy, nie jestem w stanie teraz wykrzesić  z siebie nic sensownego.
Forgive me...




Beastly Hair Accessory – Beastly
Black Web Dress – Jean Paul Gaultier Tribute
Simple Skirt – Bizou
Zombie Skirt – Special Offer
Black Scooter - ?
Top Inspired by Eva Minge – Windows on the World
Guiliet Knit Skirt – Miss Sixty
Black Layer Skirt – Special Offer
Pretty Bowed Shoes – Pretty in Love
Platforms – Fallen Angel


Tyle się ostatnio dzieje w moim życiu, że nie nadążam. Muszę się pochwalić, od dzisiaj jestem studentką. Przyjęli mnie na Filologię angielską :3 Zajmuję zaszczytne 21 miejsce na 966 xD



19 komentarzy:

  1. gratuluję że przyjeli Cię. :) ładnie wszystko jest na miejscu, bardzo podoba mi się zrobiona sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ;) było trochę nerwów, ale jak się okazało niepotrzebnie.

      Usuń
    2. mój brat za rok na studia więc mamy jeszcze czas, ja bym chciała iść do ASP ale się boje.

      Usuń
    3. czego się boisz ? jeśli myślisz o ASP to zawczasu załatw sobie dodatkowe lekcje z rysunku.

      Usuń
    4. wiem wiem. czasami się boje że nie mam talentu do ASP, chcę iść na wzornictwo. :) i Być jak oscar de la renta albo john galliano.

      Usuń
    5. Będę trzymać za Ciebie kciuki :D Co do stylizacji... Jak zwykle śliczna.. :>

      Usuń
    6. oczywiście że ta stylizacja jest jak zawsze świetna.

      Usuń
    7. hhahah no nie wiem, ostatnio wybrzydzaliście, że było zbyt kolorowo, więc teraz już będę robiła stylizacje tylko po mojemu ;P
      bardzo dziękuję :3 Wzornictwo to świetny pomysł, zabieraj się za rysunki i nie trać czasu ;P do ASP nie trzeba talentu tylko trzeba wiedzieć jak się tam dostać, to ci mogę powiedzieć z doświadczenia, gdyż tak jest na każdej uczelni. a tak w ogóle to talentu na pewno ci nie brak, więc nie mamy o czym gadać ;P

      Usuń
    8. hhaha. dzięki, ja każdego dnia rysuje, umiem szyć na maszynie mam swoją ale na szycie już brak czasu. -.- jutro może poszyje. ja nie narzekałam że jest za kolorowo.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie, prosto, ale świetnie, GRATULUJĘ TAK ZASZCZYTNEGO MIEJSCA!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale tak naprawdę to mam miejsce 20, bo jedna laska miała tyle samo punktów co ja, tylko ja mam nazwisko na W, więc automatycznie mnie zepchnęli ;P

      Usuń
    2. też mam nazwisko na W, haha, ja chyba też pójdę na ten sam kierunek ;)

      Usuń
  4. Świetna sukienka. I gratulacje, szczerze też zastanawiam się nad filologią angielską, ale mam jeszcze dwa lata, więc może mi się zmienić ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Także gratuluję! Doprawdy musisz być zdolna. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha dzięki, a to czy zdolna to się okaże już niedługo ;P

      Usuń
  6. gratuluję . :) a stylizacja bardzo, ale to bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! Ja też się zastanawiam w przyszłości nad tym kierunkiem. Ale wszystko jeszcze przede mną, rok gimnazjum i trzy lata liceum.

    Stylizacja bardzo w twoim stylu. W tym, który tak bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Skoro wszyscy tak się rzucicie na ten kierunek to ja już na niego nie idę, bo potem będzie nas tak dużo, że pracy nie znajdziemy, choć przyznam, że angielski to moja pasja. Stylizacja bardzo Ditybabe'owa, świetna.

    OdpowiedzUsuń