6 lip 2012

Anberlin - The Resistance♥


Anberlin - The Resistance♥

Przepraszam że znowu daje starą stylizację, ale jestem troszkę zdenerwowana i nie mam ochoty tworzyć czegoś nowego. Czemu? Dostałam się do szkoły jakiej chciałam, ale koleżanka nie przeszła i zostałam całkowicie sama. Jestem przerażona wizja rozpoczęcia roku.
  Doll banalna, ubrana w 4 rzezy na krzyż z starą fryzurą. Nie obrażę się jak nikomu nie będzie się podobać.

hiruki

T-shirt-  Pretty in Love/ sb
spodnie- projekt hiruki
buty- archive/ sb
plecak-  darmowy



6 komentarzy:

  1. spodnie. *.*
    hmmmlaura

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi tam się podoba :) A jeśli chodzi o klasę, to i ja miałam bardzo podobną sytuację. Koleżanka i kolega z klasy mieli iść ze mną do nowej szkoły, ale się nie dostali. Byłam przerażona. Poszłam na spotkanie... Poza tym w szkole nie było ANI JEDNEJ osoby z mojej starej klasy. Przeżyłam. Teraz już nie wyobrażam sobie, że mogłabym być gdzie indziej.
    Dodam jeszcze, że klasa jest baaardzo specyficzna. 6 dziewczyn i 25 chłopaków- coś wspaniałego :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, podniosłaś mnie na duchu ;} Mam tylko nadzieję na jakieś fajne osoby w mojej klasie i zazdroszczę tylu chłopaków- musi być zabawnie :D

      Usuń
  3. Jest prosto, ale dzięki spodniom ma to coś. Ostatnio polubiłam plecaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne spodnie, podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń