30 lip 2012

Milk & Sugar vs. Vaya Con Dios - Hey (Nah Neh Nah)



Milk & Sugar vs. Vaya Con Dios - Hey (Nah Neh Nah)

Witam. Dodaje nową stylizację, jak się podoba? Bo mi nawet, nawet..  plus przedłużyłam włosy.
Zniszczył mi się komputer, znowu -,- więc korzystam z laptopa mojej mamy.  Mimo wszystko postaram się dodawać nowe posty w miarę często (i tak, znając życie, mi się to nie uda ).
Kupiłam sobie w galerii ostatnio moją 1 ramoneskę huh dodatkowo szary top, zielone, dżinsowe spodenki z ćwiekami i książkę: drugą część Harrego Pottera ♥.


kamizelka- projekt hiruki
top- archive/ sb
pasek- Apres-ski
spódnica- Rio
torebka- Mortal Kiss/ sb
buty-orginal future

hiruki


10 komentarzy:

  1. Bluzka pod spodem mogłaby być w innym kolorze, ale i tak jest bosko *.*




    shavlette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. rozrzutna jesteś :D + stylizacja średnio mi się podoba...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko z przeceny po prostu mam fart haha.

      Usuń
    2. hihi, znaczy w stylizacji podoba mi się wszystko oprócz tej kamizelki i topu ;)

      Usuń
  3. podoba mi się, nawet bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi się także bardzo podoba. :) widzę, że z Ciebie w rzeczywistości też 'rockmanka' - ramoneska, spodnie z ćwiekami, doprawdy, bardzo mi się to podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Średnie połączenie kamizelki i spódnicy, ale mimo wszystko bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam wszystkie części Pottera, ha! :D
    Bardzo fajna stylizacja, ma to 'coś'

    OdpowiedzUsuń
  7. mi się podoba i ma to 'coś" jak to Magda wcześniej napisała

    OdpowiedzUsuń