30 lip 2012

Look at the horizon glow

Hej. Wróciłam wczoraj i nie za bardzo miałam chęci na robienie czegokolwiek, z tego względu post dodaję dziś. Czytałam wpisy, które dodawaliście i zauważyłam zmiany w wyglądzie u niektórych, dlatego też stworzyłam nowe włosy mojej doll. :) W sumie wcale niezaskakujące - rude i kręcone. ;) Poza tym powtarzam się w stylizacji żółtymi dodatkami, ale cóż, ten krzyż mnie tak kusił swoją jaskrawością, że chcąc nie chcąc, nie mogłam się powstrzymać. Zdaję sobie z tego, że może się on wam nie spodobać, lecz ja go lubię. :)


lennonki - Fallen Angel
koszulka - No name (Fudge)
krzyż - Rio
żakiet - Frankie Mollero
spódniczka - DVF
torebka - Riviera
skarpetki - Pretty n' Love
buty - Archive






8 komentarzy:

  1. Ciekawa, bardzo m isię podoba :)



    shavlette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. No cóż, zrobię się nudny, to jest kolejna genialna stylizacja w Twoim wykonaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja taka w twoim stylu i jak zawsze niesamowita i wesoła. "..zauważyłam zmiany w wyglądzie u niektórych.." czyżby u mnie haha ? Włosy pasują ci są takie twoje (; podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem Ty i Adrianek mnie zainspirowaliście do zmian. :) Dziękuję za komplementy, a szczególnie za stwierdzenie, że jestem w czymś charakterystyczna. :)

      Usuń