15 lip 2012

so come and dance with me

Bum Bum! To znowu ja, nie nudzę się wam? hah xD Dobra wkładam post i lecę się szykować do pracy.




Pacific Blue Skirt – RIO
Basic Yellow Tank Top – Basics
Double Blue Belt – RIO
Gold Tendril Belt – Voile
Earring Miss Sixty – Miss Sixty
Morning Glory Bag – Bizou
Sassarini Headband – Bizou
Bold and Buff Shoes – RIO
Tattoo – Evil Panda


fff a tak w ogóle, wczoraj 13 godzin w pracy i 6 godzin zapieprzania na rezerwacji, a te sknery nawet napiwku nie zostawiły. Czy wy to czujecie ? Świat się wali, myślałam, że mi ryj odpadnie od uśmiechania się, a tu nic...

haha osobiście uważam, że bez przesłuchania tej piosenki i przeczytania słów nie da się ocenić mojej dzisiejszej stylizacji, ale to tylko moje odczucie. Może dlatego, że jak ją wymyślałam to właśnie słuchałam tego cuda.


5 komentarzy:

  1. Cudownie połączenie paska, spódnicy i butów! A bluzka tylko dodaje.. czegoś takiego fajnego :D
    Biedna, ludzi to sknery, racja...




    shavlette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Połączenie kobaltowego koloru z żółtym jest czymś magicznym, tutaj bez wyjątku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty i nuda w ogóle się nie łączą. :)
    Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń