5 lip 2012

Lips like morphine

Jestem chora, mam gorączkę, czuję się jakby mi ktoś szpilę w łeb wbijał...
No, ale chciałam serdecznie powitać nową (i starą) załogę.
Zaczęłam oglądać Pandora Hearts, ciekawe czy mi się spodoba ;P





Delicate Silk Tie Dress - Evil Panda
Silver Braided Belt - Perfect Day
Basic Black Bandeau - Basics
Belt - Bizou
Violet Lockdown Belt - Givenchy Tribute
Black Bloomers - Pretty in Love
Sheer Maxi Skirt - Mortal Kiss
Sheer Thigh Highs - Evil Panda
Platforms - Fallen Angel



15 komentarzy:

  1. Widziałam tą stylizację już wczoraj u Ciebie, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś oglądałam Pandora Hearts, ma niesamowity klimat. Cudowna stylizacja ;}
    hiruki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skoro tak mówisz, to na pewno obejrzę do końca :3

      Usuń
    2. Ale jak się nie spodoba to później nie zwalaj na mnie haha Chociaż jak lubisz Alicje w Krainie Czarów to prawdopodobnie to też polubisz, jak dla mnie jest podobne tylko mroczniejsze troszkę ;)

      Usuń
    3. lubię takie klimaty. A jest to podobne do Kuroshitsuji ?

      Usuń
    4. Historia całkiem inna, ale nastrój mają podobny. W każdym razie uwielbiam oba haha

      Usuń
    5. no to na pewno mi się spodoba :3 wieczorem się za to zabiorę !

      Usuń
    6. W takim razie miłego oglądania!

      Usuń
  3. stylizacja nadaje wdzięków ;D

    gothicgirlGlam

    OdpowiedzUsuń
  4. mówiłam że już Tobie że jesteś genialna. ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj, ale to stanowczo za dużo powiedziane ! Dziękuję ;3

      Usuń