27 lip 2012

Dotknij, uszczyp, ugryź, pośliń mus z twoich ust, ja sauté, szeptem krzykiem, pieść dotykiem mus z twoich ust, ja sauté.

Dzisiaj prawie cały dzień grałem w nową grę na XBOX'a - L.A. Noire. Bardzo fajna gra, bardzo dobra grafika, ciekawa fabuła itp.
Stylizacja trochę zainspirowana teledyskiem do piosenki Varsovie :> Ta koszulka jest zajebiiiiiiiista, nigdy nie widziałem lepszego projektu :>


Blazer- Philosophy/sh
Apaszka- Tingeling
Top- StarDesign by UndamyUmbrellla/sh z wymiany z kociarką
Rurki- MKA/sh
Traperki- Mortal Kiss/sh



9 komentarzy:

  1. Akurat w tym momencie słuchałam Varsovie Brodki haha
    Dobra stylizacja + co do projektu koszulki zgadzam się, jest niesamowity.

    OdpowiedzUsuń
  2. straszna ta bluzka, przeraża mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście bluzka jest świetna ;d I stylizacje rónież. :)





    shavlette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ta koszulka rzeczywiście wymiata :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna bluzka :D Też słucham Brodki Saute :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzka i stylizacja cudne! Brodka, Brodka, tak, wreszcie zapanowała też nad Tobą!

    OdpowiedzUsuń
  7. Weź oddaj tą bluzkę, jest doprawdy niesamowita. :)

    OdpowiedzUsuń