28 cze 2012

Your unfocused, blank eyes.

Stylizacja bardzo tematyczna, biorąc pod uwagę, że jutro jadę odebrać wyniki matury. Dżizas, teraz mnie takie myśli nawiedzają, że może nie zdałam czy coś, haha.





Slit Gown Skirt – Voile
White Tennis Skort – PPQ
Basic White Tank Top – Basics
Audrey Top – It Girls
Peach Pad Heels – Pretty in Love
Bracelet Inspired by the Academy Awards – Red Carpet
White Bunny Shades – John Paul Gaultier Tribute




Jasna cholera, Niemcy przegrywają !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

11 komentarzy:

  1. Stylizacja mi się nie podoba. Może jeszcze ustrzelą jakiegoś gola. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na obecną chwilę musieliby ustrzelić aż 3, żeby wygrać O,o

      Usuń
  2. Świetna stylizacja.

    Bardzo sie ciesze, że nie strzelili. Nie lubię niemców ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czym uwarunkowana jest Twoja niechęć do nich?

      Usuń
  3. O, mi się bardzo podoba. Jaki wynik?

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja jak najbardziej na Tak. Co do meczu, szkoda, że przegrali, liczyłem na naszych zachodnich sąsiadów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również miałam nadzieję, że wygrają, ale cóż.. Co do stylizacji... Bardzo mi się podoba. Wyszła Ci genialna spódnica :)

      Usuń
    2. Również byłam za Niemcami.Przegrali,trudno.Trzeba dalej żyć :P Stylizacja jest ładna ;]

      Usuń
  5. Zdasz napewno :3
    Fajnie.

    Gothicgirlglam

    OdpowiedzUsuń
  6. niepotrzebnie dałaś pod spód tą białą spódnicę= przez to ta beżowa wygląda jak ręcznik :/

    OdpowiedzUsuń