22 cze 2012

Carry on, keep romancing.

Tak mnie plecy napierdzielają, że nie wiem jak to dzisiaj będzie w pracy. Chyba się schowam gdzieś pod barem hah. Wracając do wczoraj, chciałabym wszystkim podziękować za miłe słowa, ale przede wszystkim piszę na tym blogu ponieważ sama tego chcę i bardzo mi się tu podoba. Uważam, że wszyscy redaktorzy tutaj mają swój własny styl i przez to są niezastąpieni. 
Na koniec chciałabym jeszcze poruszyć kwestię moich włosów, a raczej ich zmiany, buah. No więc, ja wiem, że one nie wszystkim się podobają, co mnie cieszy, bo przecież byłoby nudno, gdyby wszystkim podobało się to samo, ale będąc przez tyle lat na Stardoll wychodzę z założenia, że najważniejsze jest, żeby to mi się coś podobało. Dlatego też, włosów nie mam zamiaru zmieniać, gdyż je uwielbiam. Oczywiście, w końcu nadejdzie ten dzień, kiedy również mi się znudzą ;3
Pozdrawiam wszystkich komentujących i dziękuję Adrianowi.

 Dzisiaj bardzo romantyczna sukienka, ale i tak nie mogłam zrezygnować z drapieżnych dodatków.
Ajj, czy to możliwe, żeby zakochać się we własnych butach ? O,O

Pink Grey Forties Skirt – Windows on the World
Ruffle Swimsuit Top – Riviera
Scalloped Hem Shorts – RIO
Boucle Miniskirt – Chanel Tribute
Bracelet Clutch – Bizou
HB Fanny Pack – Fallen Angel
Leather Spike Bracelet – Evil Panda
Belt – Bizou
Hardcore Cuff – RIO
Saloon Shoes – Pretty in Love
Platforms – Fallen Angel

Na koniec, znowu bardzo tematycznie, czyli kolejna cudowna piosenka Savage Garden.


10 komentarzy:

  1. Mi ta sukienka kojarzy się z piżamą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie uważam, ze się tu marnujesz, dobrze ze dzielisz się z nami ze swoimi stylizacjami.

    Kolejna świetna stylizacja. Oby tak dalej :>

    Gothicgirlglam

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam twoje stylizacje, są genialne. Mi osobiście włosy się bardzo podobają, są takie originalne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie, tylko torebkę bym wyrzuciła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niby prosta, ale ma coś w sobie, jest przepiękna :]

    OdpowiedzUsuń
  6. Romantycznie, ale z pazurem. To co lubię.

    OdpowiedzUsuń