19 cze 2012

Black Velvet Dress

Wczoraj trochę pobalowałam, ale już odzyskałam siły. Dzisiaj mam w planach zakupy z moim kochanym braciszkiem i jego rodzinką. Poza tym raczej nudy.
----------------------------------------------------------------------------




Inspiracją do zrobienia stylizacji było anime Vampire Knight. Szczerze wam powiem, że wampiry i te klimaty nigdy mnie nie interesowały, gdyż byłam zdania, że to przereklamowane bajeczki dla dzieci. Ostatnio jednak obejrzałam te anime i bardzo mi się spodobało. Fakt, że główna bohaterka jest denerwująca na maxa i dodatkowo głupia jakoś mi nie przeszkadzał, ale tak na prawdę oglądałam je tylko ze względu na Kaname i Zero. Mimo wszystko polecam, można miło spędzić czas.



Jako, że w tym anime zasadniczo brak ładnych i efektownych ubrań, które kojarzą się z wampirami (nie licząc stroju Kanamego) a sukienki Yuki są wręcz śmieszne, żeby nie powiedzieć dziecinne, to wykombinowałam taką o to sukienkę. Chociaż w sumie nic dziwnego, bo akcja anime dzieje się na terenie szkoły. Sama bym chętnie miała taką w realu haha...


Black Velvet V top - Perfect Day
Velvet Skirt - PPQ
Basic Black Maxi Skirt - Basics
Hung Up Blazer x2 - Coco Chanel Tribute
Lace Top - Stylein
Melting Sequins Purse - Young Hollywood
High Wedge Pumps - Bizou
Tattoo - Evil Panda
Ankur Kangan - Film Theory





8 komentarzy:

  1. W życiu bym nie powiedziała, że zainspirowałaś się akurat tym animcem. Polecam Hellsing, VK to za przeproszeniem "romantyczne gówno" :)

    A stylizacja bardzo ładna, choć doll zyskała trochę w pasie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kwestia gustu, mnie się ono podobało. Co do Hellsinga, to próbowałam oglądać, ale nie podoba mi się kreska, więc zrezygnowałam, może jeszcze kiedyś do niego wrócę.

      Usuń
  2. Jak dla mnie stylizacja jest za ciemna, ale mimo wszystko bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się na przerobionych zdjęciach, nawet bardzo, ale bez obróbki, bardzo przeszkadza mi to, że te marynarki jednak nie do końca wyglądają jak sukienka co nieciekawie wygląda.

    OdpowiedzUsuń