11 cze 2012

Wiara i miłość nad wszystko, reszta to proch, pył i nicość.

Na blogu taki ścisk (w pozytywnym sensie), że nie mam gdzie się wcisnąć z notką. ;) Nie pisałam 3 dni, a wydaje mi się jakby nie było mnie tu od miesiąca. Jest czerwiec, jeszcze prawie dwa tygodnie do wystawienia ocen. Czy ktoś tu będzie mógł pochwalić się świadectwem z czerwonym paskiem? :))


Bluzka - It Girls
Biały top - ??
Spodnie - Stardesign
Szalik/chustka - It Girls /sh
Torebka - DF /sh
Buty - Archive /sh
Okulary - DF /sh
Bransoletka - Bonjour Bisou

Dzisiaj trochę rockowo:

14 komentarzy:

  1. Nie do końca trafia do mnie połączenie brązu z szarością, ale tutaj jakoś mi to nie przeszkadza. Mi oceny do jutra wystawiają, więc można powiedziec, że mam już luzy w szkole, z czego się niezmiernie cieszę... Pasek będzie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie Ci zazdroszczę :p U mnie wystawiają chyba do następnej środy, a jeszcze 4 sprawdziany zapowiedziane :(

      Usuń
  2. Odlotowa styluwa suuperrrr
    MissSuperStar19

    OdpowiedzUsuń
  3. Buahaha średnia z paskiem?! U nas oceny do 20. Mam kilka 3, 4 piątki i reszta to 4. Ale w gim. trudno jest mieć pasek... Fajna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem w liceum, to nawet nie będę wspominać o ocenach :) W gim miałam pasek tylko w trzeciej klasie, bo to wiadomo wtedy się naciąga oceny i dużo poprawia.

      Usuń
  4. Bardzo mi się podoba :)


    shavlette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Baardzo mi się podoba, paska nie będzie, ale jak napiszę dobrze 1 sprawdzian z przyrody i przygotuję się do odpowiedzi z matematyki (i tu i tu muszę dostać 5), to będę miała 4:70, czyli zabraknie tylko tego głupiego 0:05 :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mało brakuje, może da się poprawić coś jeszcze :)

      Usuń
  6. Świetna stylizacja.
    No i będę miała z paskiem.. Średnia 5:1 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja świetna,a co do średniej to 4:9,więc pasek będzie.W zeszłym roku miałam 5:4,ale trochę mi spadło.U nas w czwartek już będą proponowane oceny i nie będzie już żadnych sprawdzianów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Brzydki top, szalik za nisko, buty i bransoletka są dziwne. Nie podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja nie bardzo przypadła mi do gustu. A czy będę mieć pasek to zależy od oceny z muzyki i od sprawdzianu z biologii :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hm, będę miała jakoś 5,4, trochę mi spadła, bo na półrocze miałam 5,55. Mogłabym z angielskiego i chemii na 6 wyciągnąć, ale już mi się zbytnio nie chce. Zresztą, to nie 3 klasa jest, więc aż tak bardzo się starać nie muszę.

    Stylizacja nie w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie widzę całej stylizacji, nie wyświetla mi się, ale ta połowa nie podoba mi się, a zwłaszcza cekinowy sweterek, fe.

    OdpowiedzUsuń