14 cze 2012

Powder Pink variation

Od razu zaznaczę, że nie mam nic na sumieniu, po prostu przez zamieszanie w pracy i spotkanie z rodziną miałam taki młyn, że nie mogłam wstawić stylizacji, która jest już gotowa od wczoraj rana. Teraz wróciłam do domu i mogę na spokojnie dodać notkę. Szczerze wam powiem, że się strasznie napracowałam i byłam okropnie zmęczona, ale dostałam 23 zł napiwku, więc było warto tak latać. Oprócz tego muszę wam powiedzieć, że dzisiaj wracając od mojego brata (znowu oglądaliśmy razem mecz) zmokłam jak taka kura, ale  Niemcy po raz kolejny wygrali, więc humor mi dopisuje. 
Co się tyczy kwestii technicznych, to właśnie zauważyłam, że w poprzednim poście nie dodałam listy ubrań, bardzo was przepraszam, było to zupełnie przypadkowe przeoczenie, proszę was jednak o przypominanie mi o tym, gdyż jest to szczegół, który wypada mi z głowy. Wiem jednak, że wielu z was interesują ubrania użyte w stylizacjach, tym bardziej, że nie zawsze na pierwszy rzut oka widać co doll ma na sobie.


Stylizacja w mojej ulubionej kolorystyce, pudrowy róż to zdecydowanie mój ulubiony kolor. Zdradzę wam, że ściany mojego pokoju są pomalowane w tym właśnie kolorze, dodatkowo jedna ściana jest biała, co tworzy całkiem miłe dla oka połączenie.

Bluzka - Archive
Bluzka 2 - Bizou
Trenchcoat - Windows on the World
Sukienka - Rio
Spódnica - Archive
Spódnica 2 - Chanel Tribute
Torebka - Pretty in Love
Torebka 2 - ?
Platformy - Archive
Buty - Fallen Angel

Na koniec oczywiście coś do posłuchania. Podobnie jak ostatnio, będzie to soundtrack z Kurojitsuji:

11 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba, jak nigdy. No, ewentualnie zmieniłabym bluzkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Twoje stylizacje.
    I włosy (powtarzam sie)
    <333


    shavlette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. W Twoich stylizacjach coś jest, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh! Rewelacyjnie! Te wwłosy itd idealnie do siebie pasują! Szkoda, że nie ma zabawy kolorem ale też jest okej. :)

    Zapraszam do mnie! oliwkowoo.blogspot.com ♥ inspiritsss.blogspot.com

    Domi_88

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie lubię pstrokatych połączeń, przeważnie moje stylizacje utrzymane są w jednym kolorze lub dominuje w nich czarny kolor, dziękuję za miły komentarz ;)

      Usuń
  5. fajny pudrowy róż, też uważam że to fajny kolor. fajnie jak zwykle.

    gothicgirlglam

    OdpowiedzUsuń