23 cze 2012

Track 04

Ohayo ! Wstałam o 7:30. Matko, nienawidzę tej godziny...





Jeśli zastanawia was tytuł postu, to jest to nazwa piosenki, którą przyjął sobie mój telefon dla ścieżki dźwiękowej z Death Note. Nikomu chyba nie muszę przedstawiać tego anime, większość miłośników japońskiej mangi na pewno już widziała i/lub czytała to cudeńko.


Szczerze wam powiem, że odkąd obejrzałam to anime, czyli jakieś dwa lata temu, to mam tą piosenkę jako dzwonek w telefonie i mogę wam powiedzieć, że do tej pory ją uwielbiam. Zawsze podczas oglądania Death Note sprawia ona, że mam ciarki na plecach.





Basic Black Leggings – Basics
Frilly Halter – Voile
Lady Longhome Shrug – Sea of Stars
Zip Scalopped Tank – Evening Falls
Black Lace Shirt – Anna Sui Tribute
Belt – Bizou
Crossover Knot Belt – Apres Ski
Studded Bracelet – Wild Candy
Platfroms – Fallen Angel









Miłego słuchania


8 komentarzy:

  1. Świetna, świetna, świetna!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ba, niektórzy nieinteresujący się anime oglądali DN.
    Mi się nie podoba, doll ma podejrzanie szczupłe nogi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak ja :D Nie przepadam za anime, ale Death Note genialny.

      Usuń
  3. Cudne użycie baskinki. Jesteś jedną z nielicznych osób, które robią na mnie niesamowite wrażenie swoimi stylizacjami.

    OdpowiedzUsuń