24 cze 2012

We can hire some red bicycles.


Dzisiaj niedziela, ale zapewne nikt się nie przejmuje tym, że jutro szkoła. Gdybym nie miała usprawiedliwienia koleżanki, które obiecałam zanieść wychowawczyni, to nie ruszyłabym się z domu. A Wy jak spędzicie przyszły tydzień? Będziecie chodzić do szkoły, czy pojawicie się tam dopiero w piątek? :)


Tunika - It Girls
Spodenki - Pretty in Love
Rajstopy - Film Theory Classic
Zakolanówki - Evil Panda
Torebka - DF
Buty 1 - Archive
Buty 2 - Fallen Angel
Bransoletka - Mortal Kiss
Okulary - Bonjour Bizou


12 komentarzy:

  1. ładnie, tylko coś mi nie pasuje ale nie wiem co

    OdpowiedzUsuń
  2. oje, ojej, ojej *.*



    shavlette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooooojaaaa cudaśnie ! Trafiłaś w mój gust w 100%

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak oficjalnie to szkoła, ale ... Wiesz jak to bywa ;D

    Super stylizacja
    Cmok cmok, gothicgirlglam

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja ładna. Co do szkoły... nie chodzę do niej od tygodnia, dopiero w piątek ją odwiedzę

    OdpowiedzUsuń
  6. jej jakie śliczne stylizacje, na prawdę bardzo mi się podoba. :) zazdroszczę Ci stylu i w ogóle. :) Pozdrawiam Alciaaa

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja jest ładna,czerń jest zawzsze modny ;) A co do szkoły to chodzę...niestety ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie cierpię tej sukienki, ale tu dobrze wygląda. :]
    Czy tylko ja mam wrażenie, że widziałam już gdzieś tą stylizację?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może, tunika jest teraz dosyć popularna :)

      Usuń
    2. Nie tylko ty, bardzo podobną stylizację miał kiedyś jarus55.

      Usuń