8 cze 2012

You gotta love the nude.


Witam ponownie. Dzisiaj mój dzień zaczął się okropnie, miałam mnóstwo problemów z doładowaniem konta na Stardollu, a wszystko przez zmianę mojego numeru telefonu. Chyba przez godzinę rozmawiałam z gościem z obsługi klienta, no ale w końcu coś wymyślił i się udało. God bless him.



Stylizacja jak na mój gust trochę zbyt delikatna, ale nie lubię być monotematyczna, tak więc zdecydowałam ubrać się trochę inaczej niż zwykle. Oczywiście, nie miałam zamiaru rezygnować z czarnych akcentów :3

Buty - Velvet Orchid
Buty nr 2 - Fallen Angel
Torebka - Bizou
Sukienka - Pretty in Love
Silver Draped Shoulders - Perfect Day
Bluzeczka - Pretty in Love
Tattoo - Evil Panda

 Nutka na dzisiaj:

9 komentarzy:

  1. Sukienka wyszła ślicznie, ogromny plus za buty. :) Nie przepadam tylko za tą torebką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah a tak szczerze to jedna z moich ulubionych torebek ;P

      Usuń
    2. No to mamy troszeczkę inne gusta :p

      Usuń
  2. mnie się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem ładna stylizacja. Lubię twoje stroje :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie,według mnie torebka tu świetnie pasuje ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczo, elegancko, z klasą i zwiewnością.

    OdpowiedzUsuń
  6. Paski w butach są średnie, ale ogólnie bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń