13 cze 2012

I think I'm going out of my energy.

Witam was. Bardzo przepraszam za moją 2-dniową nieobecność. Mam tyle na głowie w szkole, niby koniec roku, a najwięcej roboty teraz mamy... W piątek konkurs, jutro taki wierszyk na pamięć, poprawa itp. Martwię się, że nie będę miał czerwonego paska na świadectwie... Będę wolny dopiero od weekendu. Teraz znalazłem chwilkę czasu na dodanie stylizacji, ale przecież nie po to zatrudniłem 3 redaktorki, żeby nic nie pisały ;> ( kasini10 napisała mi, że jest chora).


Narzuta - LE /sh
Top - Disney Channel / free
Chinosy - It Girls /sh
Kopertówka 1 - It Girls / sh
Kopertówka 2 - Mr.
Szpilki - Sonia Rykiel /sh



10 komentarzy:

  1. Buty średnie :) Ale tak to fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tu mi się podoba połączenie spodni z narzutką. A darmowa bluzka nie wygląda kiczowato.
    Ogólnie to jestem na tak

    Gothicgirlglam

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo i to bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty i płaszcz są 'najsłabszym ogniwem'.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super!!Bardzo mi sie podoba.Masz super styl
    MissSuperStar19

    OdpowiedzUsuń
  6. coś ci sie ta przeróbka nie udała:(

    OdpowiedzUsuń
  7. A mi się podoba. Tą 'narzutę' niedawno sprzedałam, więc już jej nie mam...

    OdpowiedzUsuń