20 cze 2012

Brake me, Shake me, Hate me, Take me over !

Dzisiaj wróciłam wcześniej z pracy, ale za to szłam na wcześniejszą godzinę i dlatego też nie mogłam rano dodać stylizacji. Teraz już jestem w domku i nadrabiam zaległości :3



Dzisiaj niesamowita stypa w pracy była, nawet nie dostałam porządnych napiwków. Wyobraźcie sobie, że ci klienci, którzy zamówili stolik z wyprzedzeniem, również nie przyszli. Wydaje mi się, że to przez pogodę. W  mojej mieścinie cały dzień pada i nie chce przestać. Nic dziwnego, że ludzie nie mają ochoty wychodzić z domu.

Na poprawę humoru i na przekór pogodzie, stylizacja w wesołych kolorach. Neonowa żółć całkiem nieźle prezentuje się ze srebrnym, stąd też pomysł na outfit. Wyszło bardziej kolorowo niż myślałam, ale to dobrze bo ostatnio dodałam dwie całe czarne stylizacje, chociaż to mój ulubiony kolor, wiem że dla niektórych w nadmiernych ilościach może być zbyt przytłaczający.




Studs Yellow Jacket – Nicholas Kirkwood Tribute
Cross Jacket – Miss Sixty
Bicard Top – Fallen Angel
It Girls – Layered Grey Tank Top
Striped Hotpants – Rio
Grey Bow Belt – Anna Sui Tribute
Silver Metalic Robe Belt – Archive
Platforms – Archive
Heavyweight Black Platforms – Fallen Angel






Na koniec jedna z najlepszych piosenek na świecie haha, jak ktoś się nie zgadza, to go pogryzę!

7 komentarzy: