7 cze 2012

Hello.

Cześć!
Od dzisiaj będę tutaj pisać na razie na okresie próbnym. Jestem Aneta i mam nadzieję, że moje stylizacje przypadną wam do gustu. Mój nick na Stardoll to xxdirtybabexx.

Pierwsza stylizacja w mojej ulubionej kolorystyce, czyli połączenie złota i wiecznie modnego czarnego koloru.

Maxi Skirt - Mortal Kiss
Rajstopy - ?
Legginsy - Basic
Platformy- Archive
Black Platforms - Fallen Angel
Lace Sandals - Coco Chanel
Torebka - Young Hollywood
Bluzka - Rio
Satin Bra - Rio
Pasek - Miss Stardoll World
Branzoletki - Rio
Okulary - Fallen Angel

Piosenka, z którą ostatnio się nie rozstaję ;)



4 komentarze:

  1. Ładna stylizacja, ale brakuje opisu ubrań (co pochodzi z jakiego sklepu) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest pięknie,uwielbiam takie klimaty :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Czarny to moje rejony, ale stąd podoba mi się tylko fryzura.

    OdpowiedzUsuń