16 cze 2012

Tear the place up

O la la! Wczoraj nie było tak źle, jeszcze tylko dzisiaj i jutro i mój weekendowy maraton się zakończy. Dzisiaj będę na zmianie ze szwagierką, więc mam nadzieję, że jakoś zleci, no i gra Polska.Chyba nie muszę mówić komu kibicuję. Ciekawa jestem co z tego wyjdzie...


Tym razem jest bardziej w moim stylu, kocham ten naszyjnik <3



Leather Skirt - Archive
Ebony Gather Top - PPQ
Cropped Blazer - Archive
Black Lace Shirt - Anna Sui
Baroco Necklace - Voile
Baroque Belt - Voile
Grey Bow Belt - Anna Sui
Lace-up Ankle Boots - Decades
Platforms - Fallen Angel
Grey Stars Socks - Anna Sui


 (dzisiaj mam imieniny )

10 komentarzy:

  1. Stylizacja jest po prostu cu-do-wna! Lubię takie połączenie czarnych ubrań <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się całkowicie, moja ulubiona stylizacja z tych Twoich dodanych na bloga!! :)

      Usuń
    2. Dodatkowo wszystkiego najlepszego z okazji imienin!! :) A co do meczu, to myślę niestety że nie wyjdziemy z grupy..

      Usuń
  2. Super stylizacja. Mamy taki sam gust jeśli chodzi o naszyjnik.

    Wszystkiego najlepszego życzy gothicgirlglam

    OdpowiedzUsuń
  3. Znów widzę same pozytywne komentarze i zastanawiam się co ze mną nie tak, że ja tego nie widzę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proponuję założyć okulary (mnie zasadniczo pomaga, chociaż mam problemy z widzeniem z daleka ;P )

      Usuń