5 cze 2012

Live




Hej, hej moi mili! Wy jeszcze nie wiecie, ale zaraz się dowiecie, co takiego mam wam do przekazania. 

Otóż musiał nadejść ten dzień, w którym ostatni raz zaszczycę was moją osobą na tym blogu.
Tak to już dzisiaj! 
OH AH. Wiem, że będzie wam mnie brakowało :(( hihi. 
Ale już tak na poważnie. Naprawdę odchodzę. :) Może niektórzy z was pomyślą "dlaczego, co się stało" i te pe i te de. Więc aby rozwiać wszelkie wątpliwości, już piszę co było powodem mojej decyzji. 
Znudziło mnie już trochę wstawianie tu stardollowych stylizacji, jestem teraz zajęta całkiem czym innym.
Ale to nie koniec mojego blogowania! O NIE, NIE! Jeszcze kiedyś (niedługo,obiecuję) się zobaczymy, ale już nie na tym blogu. To będzie całkiem co innego, wielka sprawa, mówię wam! :> 
Aha, zapomniałam wam podziękować za szczere (mam nadzieje) opinie dotyczące moich stylizacji. :)

No to tyle. Bye, bye.

+Miała być też ostatnia stylizacja. Niestety nie zobaczycie jej, ponieważ nie chce mi się załadować obrazek :< 









3 komentarze: