19 cze 2012

Sorry for Poland

Bardzo przepraszam za moje zaniedbanie na blogu, po prostu w szkole ciągle latałem za nauczycielami, ale podciągnąć oceny, bo potrzebne były mi do czerwonego paska, którego i tak nie będę miał, od teraz postaram się dodawać regularnie stylizacje :) I dziękuję Anicie i Asi i Pauli za dodawanie stylizacjami podczas mojej nieobecności.


Blazer ( moja ostatnia zdobycz, mm ;D ) - Antidote / sh
Top - Basics 
Rurki - Basics
Kopertówka - Happy Unity Day of Germany / sh
Takie machające coś XD - Mortal Kiss / sh
Sandałki - Red Carpet / sh

No i troche klasyki, czyż to nie jest piękne ?


6 komentarzy:

  1. Jest piękne ;)
    Też latam za ocenami, ale może średnia 4.0 będzie...
    Fajny blazer i "machające coś"

    Gothicgirlglam

    OdpowiedzUsuń
  2. średnio mi się podoba połączenie kremowego i bieli

    OdpowiedzUsuń
  3. Włosy fajne ^^ Stylizacja również :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzialam ta stylizacje na twojej medoll wczoraj w twoim apartamencie.JestSuper Bardzo mmi sie podoba.
    MissSuperStar19

    OdpowiedzUsuń