15 cze 2012

Wyniki konkursika.

Paulina podsunęła mi niezły pomysł, że ten konkurs zamienić w comiesięczną " Stylizację miesiąca". Zgodziłem się z nią, zasady to: wybieram 1 osobę z najlepszą stylizacją i zamieszczam ją w oddzielnej zakładce pod nagłówkiem bloga. Osoba ta otrzyma jakąś tam nagrodę. Pod większym obrazkiem stylizacji miesiąca dodam 3 mniejsze stylizacje, które mi się także podobały. Wiem, zawiłe, ale z czasem skapujecie. Wyniki :
Tytuł stylizacji miesiąca otrzymuje 19magda96 ze stylizacją :

Wygrywasz 40 sd, wystaw coś za 40sd + prow. z rezerwacją dla Paula2323 Masz czas do 18 czerwca.

Inne 3 stylizacje, które przypadły mi do gustu :
-  emo-niunia- 

- kifot 

- sampsonek12

3 wymienione wyżej osoby otrzymały po prezencie w postaci obrazka, na początku nie miałyście nic dostać, ale postanowiłem jednak coś wysłać, zawsze się przyda.




8 komentarzy: