17 cze 2012

To the Moon and back

Nareszcie w domciu :3 Maraton w pracy skończony, teraz będę się przez dwa dni byczyć. Na temat wczorajszego meczu się nie wypowiadam, pozostało mi jak zawsze kibicować Niemcom... 
Super, że Podolski strzelił bramkę, tego mi brakowało, hah.
 Znalazłam tą niebieską sukienkę w bazarze i nie mogłam się jej oprzeć. W głowie od razu zaświtał mi pomysł na kolejną stylizację.

Side Draped Silk Dress - Voile
Simple Skirt - Bizou
Skirt - It Girls
Sweater - Rio
LS Sheer Top - Archive
Bushra Bag - Miss Sixty
Classic Black Belt - Miss Stardoll World
Platforms - Fallen Angel


Mam ostatnio fazę na savage garden, ta piosenka się do mnie przyczepiła i nie może się odczepić. Uwielbiam ją <3


8 komentarzy:

  1. Strasznie podobają mi się Twoje stylizacje, no.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie łączysz różne kolory z czernią. faktycznie - też bym się nie oparła takiej sukience.
    plus za połączenie jej z czarną spódniczką ;)

    gothicgirlglam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha DWOMA czarnymi spódniczkami ;)
      dziękuję serdecznie ;*

      Usuń
  3. Jest przesliczna 10.10
    MissSuperStar19

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie, wykorzystałaś jedną z moich ulubionych sukienek. Tylko torebka jest 'taka sobie'.

    OdpowiedzUsuń