5 cze 2012

I'm in the A team.

Przepraszam, że nie dodałem wczoraj stylizacji, po prostu nie miałem czasu i weny. Ja juz wiecie Klaudia odeszła, to jej decyzja, więc ją szanuję. Przykro mi, bo dodawała świetne stylizacje, ale myślę, że z Paulą jakoś sobie damy radę. Zapraszam do zgłaszania sie do castingu na redaktora. W stylizacji bardzo podoba mi się blazer. Rurki jakimś cudem udało mi się zaprojektować, ponieważ nie ma już tego koloru, musiałem poprzedni wzór przekształcić... 


Opaska - Red Carpet / sh
Blazer - Evil Panda / sh
Kopertówka - Original Future
Rurki - StarDesign by me /sh
Oxfordy - Basics

Przepraszam, robiłem ta stylizacje na szybko, więc mogła nie wyjść.


6 komentarzy:

  1. Wyszło bardzo walentynkowo :)
    Podoba mi się. Wielki plus za piosenkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehs, dzięki. Jakims cudem udało mi się znaleźć ten blazer za 23 sd xD

      Usuń
  2. a te paski na spodniach to co?;c

    OdpowiedzUsuń
  3. ta kokarda nie pasuje, no i te paski na spodniach ;o

    OdpowiedzUsuń
  4. I luv this. A właśnie, te paski to co?

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię połączenia tych kolorów.

    OdpowiedzUsuń