25 maj 2012

Padam z nóg i chcę spać! xD

Zacznę od tego,że przpraszam,że nic nie dodawałam. Kompletny brak czasu :/
Cholernie cieszę się z końca tygodnia i WEEKENDU!
Jeszcze tylko tydzień 'intensywnej nauki' , a potem to tylko poprawianie, wycieczki i Hajla Bajla Wakacje Witajcie xD

U mnie świeciło cały tydzień słońce.Dzisiaj nie jest inaczej :)
Hmm, stylizacja.Ostatnio specjalnie zarabiałam na ten czerwony top.A co do butów-wiem stare i przereklamowane połączenie,aczkolwiek nie mogłam się oprzeć by go tu nie użyć :P
Nie jest idealna,ale mnie się nawet podoba... Koniec. Kropka.




okulary-Beastly/ 50 sm
bluzka #1-RIO/ 78 sm
bluzka#2- It Girls/ 1 sm
marynarka-It Girls/ 4 sm
pasek-Bonjour Bizou/ 10 sm
spodnie-Bonjour Bizou/ 7 sd
buty#1-Decades/ 50 sm
buty#2-Fallen Angel/ 40 sm


3 komentarze: