22 maj 2012

Don't Cry

Witam. c; Dwa dni nie pisałam z powodu braku weny i trochę chęci, ostatnio nie mam na nic ochoty, a zwłaszcza na chodzenie do szkoły, tym bardziej, że szykuje mi się MASA sprawdzianów w najbliższym tygodniu. Nauczycielom w mojej szkole naprawdę odbiło, w jeden dzień zapowiedziane mam dwa sprawdziany i dwie kartkówki+poprawa. Dlaczego? Rzecz jasna w jeden dzień uczniowie nie mogą mieć dwóch sprawdzianów, więc każdy z nauczycieli nie zapisuje ich w dzienniku, dlatego możemy mieć ich nawet dziesięć jednego dnia. Wiem, dziwactwo i wielka niesprawiedliwość. Mogę się tylko użalać, bo nic na to nie poradzę. Aaa! Muszę się jeszcze pochwalić! ;p Przemalowałam włosy na ciemny, ciemny brąz *-* Ok, przestaję was zanudzać moim nudnym życiem prywatnym :)
Stylizacja...Jak dla mnie fatalna, nic mi się ostatnio nie podoba, jak napisałam powyżej nie mam weny, więc to jest moim usprawiedliwieniem. Bądźcie wyrozumiali :)




10 komentarzy:

  1. Nawet ładnie, ale ta kopertówka zupełnie tu nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym mieć brak weny i robić takie stylizacje xdd

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebka i top - zmieniłabym. Ogólnie nie jest źle.

    OdpowiedzUsuń
  4. uuuu... marynara. jak dla mnie - za gorąco ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna stylizacja tylko ta torebka i marynarka
    Daje za stylizacje 9-.10
    MissSuperStar19

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś tak mi się gryzie wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się podoba, ale bez torebki byłoby lepiej.

    OdpowiedzUsuń