19 maj 2012

Black time...


Hey :D Co tam u was? U mnie słoneczko świeci(w końcu!) , a tak to jestem cholernie wykończona po dzisiejszej wycieczce...Macie jakieś plany na wieczór? Ja, hmmm... Może wybiorę się na Majówkę, kto wie :P

Dzisiaj mam dla was trochę smutną stylizację. Już kiedyś ją wykonałam ale ostatnio, będąc w salonie piękności zrobiłam taki oto makijaż i postanowiłam, że wrócę do niej.



sukienka It Girls
spódniczka It Girls
bluzka  Fallen Angel
paski Bonjur Bizou
naszyjnik Fallen Angel
kapelusz Bonjur Bizou
rajstopy Fallen Angel
buty Fallen Angel

12 komentarzy:

  1. Nie lubię całych czarnych stylizacji, ale wszystko do siebie pasuje. Nie mówię o ciuchach tylko, ale także o twarzy i makijażu dollki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mój gust , nie przepadam za czarnym jedynie jako dodatek

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się podoba ,wszystko pasuje ogółem ładna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  4. Mrah, czarno. Tylko rajstop nie lubię, bo wyglądają jak robione w Paint'cie.

    OdpowiedzUsuń
  5. rzeczywiście trochę smutna, ale jest ładna :)

    MissSuzi17

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna stylizacja! Uwielbiam te czarne paski bo można zrobić z nich dużo ciekawych wykończeń stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  7. EMO ; dd
    Stylizacja smutna, owszem, ale i tak baardzzoo mi się podoba. Wszystko czarne, niby tak zwyczajnie, a jednak. Super, daję 10/10.

    LadyYorkLove

    OdpowiedzUsuń
  8. @LadyYorkLove
    To, że ktoś jest ubrany na czarno, nie znaczy, że jest emo, twoje stwierdzenie jest płytkie. Poza tym emo to raczej muzyka a nie styl. Jeśli już to emotion, albo scene, ale tego drugiego określenia nie lubię, bo scene, ubierają się raczej w kolorowe rzeczy.

    Stylizacja ładna, szkoda, że sukienka jest wyblakła, bo pasek jest trochę za ciemny jak na nią.

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie nudno, ale nie tak źle :)

    OdpowiedzUsuń