12 maj 2012

Smells like teen spirit.

Dzisiaj zimno, mokro, brr, aż nie chce się żyć. Zamieszczam wam może nieco monotonną i niedopracowaną stylizację, lecz mi osobiście baaaaaaardzo się podoba. 

Opaska - Beastly
Kamizelka - Just Cavalli Tribute
Marynarka - Stardesing Fashion by me
Top - Bonjour Bizou
Pasek jako dół od topu - ELLE
Rurki - Stardesing Fashion by me
Oxfordy - Basics



Normalnie kocham tą piosenkę i Nirvanę, szkoda że tak cudowny zespół się rozpadł...
KAŻDY KOMENTARZ ŚWIĘTY I ZA KAŻDY SERDECZNE BÓG ZAPŁAĆ.

6 komentarzy:

  1. Ładnie, jak pisałem, zdjąłbym kamizelkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja jak mówiłam, zdjęłabym marynarkę.
    ale i tak jest słit ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja sądzę, że z kamizelką jest ciekawiej, sam zielony zestaw nie prezentowałby się tak świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. strasznie nie lubię zestawów ;P dziwnie brzmi to ze nirvana sie rozpadla, jakos tak to slowo nie pasuje

    -carolla-

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się podoba ta stylizacja.
    Gdyby żył Kurt na pewno by nie pozwolił, aby jego żona i córka wpadły w takie, że tak powiem, g**no, w jakim teraz siedzą. :/

    OdpowiedzUsuń