11 maj 2012

My chemical shiny romance.


Hehs, moja pierwsza stylizacja dodana tu. Myślę, że fajna, bo srebrna i te pe bla bla bla. Dzisiaj fajnie bo piątek i wolne, chociaż osobiście sam miałem 2 dni wolnego bo matury no i takie tam dzięki za pomoc Clevleen97 pomogła dobrać mi buty bo poprzednie były fe. Do rzeczy:

 Bluzka: NoName
Kamizelka: Mr. czy tam Fallen Angels Boys, jak kto woli
Naszyjnik: RIO BOYS
Spodnie: Windows On The World
Torba: Bonjour Bizou
Platformy: Tingeling
Po prostu I LOVE THIS PHOTO, fajne, ale te kontury... nie umiem zbytnio nałogowo obsługiwać gimpów photoshopów itp ale jest fajnie :D

Każdy komentarz święty, za każdy serdeczne Bóg Zapłać. Amen.

5 komentarzy:

  1. Mi się podoba. Wiesz, że dobrałabym inną torebkę, ale ta też jest OK.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie, ostatnie zdjęcie nie podoba mi się jedynie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja muszę mieć te buty

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylka. Słuchasz podobnej muzy, co ja. ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś mi tu nie pasuje, ale nie wiem co ;/

    OdpowiedzUsuń