20 maj 2012

Every step that I take is another mistake to you

Niestety niedziela, koniec weekendu zbliża się nieubłaganie...Nie pozostaje nic innego, tylko wziąć się w garść i jutro iść do szkoły, ale jeszcze cały dzisiejszy dzień przed nami! c: Przejdźmy do stylizacji. Nie ukrywam, że robiłam ją na szybko, całkowicie nie w moim stylu i mam co do niej mieszane uczucia. Może Wam się spodoba. :)


blazer- Pretty n' Love 
naszyjnik-RIO
bluzka-B.Bizou
okulary-Riviera
sukienka-It Girls
buty- PPQ
torebka-DVF


PS. Bardzo miło mi/nam za ilość komentarzy, jaką nas obdarowujecie! Jest ich znacznie więcej, dlatego bardzo się cieszymy. 

13 komentarzy:

  1. Chyba najlepsza Twoja do tej pory.
    świetna!



    jaka-gwiazdka

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny strój, najbardziej podoba mi się ta kurteczka hb. c: i również nie chcę końca weekendu.. :c

    OdpowiedzUsuń
  3. nawet niezła stylizacja :) uwielbiam tą kurtkę :p

    MissSuzi17

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie ciuszki są fajne, więc stylizacja również. Bardzo podoba mi się spódnica oraz kurteczka. Cudo. <33

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę dziwne, ale w sumie może być.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pisałem już, że mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spoko , ja skomentowałam wszystkie posty xd Bo ciekawy blog ; )

    A co do stylizacji... jak zwykle okropna. Jak wy możecie coś takiego pokazywać? Twarz dollki wygląda jak jakiejś świnki. Ta kurtka ma się nijak do tego stroju. A muza? Co to kurde jest?! Oczywiście... żartuje. Stylizacja jak zwykle pomysłowa i bardzo mi się podoba! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie podoba mi się, pewnie przez sukienkę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta stylizacja jest super nawet jak mi sie nie podoba sukienka ale daje jej 9.10 wiec jest ladna.
    MissSuperStar19

    OdpowiedzUsuń
  10. ja tam cieszę się blogiem .. :>

    OdpowiedzUsuń