29 maj 2012

Can we pretend that airplanes in the night sky are like shooting stars ?

Witam. Przepraszam, ze nie dodałem wczoraj stylizacji. Kompletnie straciłem wenę ( to trwa do dziś, więc ta stylizacja za ładna nie będzie, aczkolwiek dodaję żeby pusto nie było ;] ). Wybaczcie mi za to. Być może niedługo będziemy mieli kogoś nowego do pomocy, pożyjemy zobaczymy :)


Kapelusz - Bonjour Bizou /sh
Apaszka (?) - Tingeling
Koszula - Decades
Pasek - Voile
Spódnica - PPQ of Mayfair
Szpilki - Amy Claire / sh






7 komentarzy:

  1. Taka średnia ta stylizacja...

    OdpowiedzUsuń
  2. Zmieniłabym buty, zabrała bransoletkę i podciągnęła pasek, ale pomijając to - bardzo ładnie. Aż mam ochotę podkraść pomysł, bo akurat posiadam te ciuchy.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie podoba mi się jedynie w tej stylizacji bransoletka. A tak to to wszystko ok ;-) Uwielbiam ten kapelusz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta stylizacja jest super 10.10
    MissSuperStar19

    OdpowiedzUsuń