24 maj 2012

Africa

Dzisiaj czwartek i już bardzo blisko do weekendu. c; W najbliższym tygodniu (we wtorek) nie idę do szkoły, a to właśnie wtedy mam dwa sprawdziany, kartkówkę, wypracowanie i recytacje wiersza. Na szczęście to wszystko mnie ominie *happy*. Dzisiaj koleżanka dała mi chomika, taki fajny, że omomom. c;  Co do stylizacji...Taka afrykańska :) W końcu zmieniłam coś w wyglądzie mojej doll, a mianowicie kolor skóry i włosów. Jak dla mnie nie jest źle, oceńcie sami. 




Top Pretty n' Love
Sukienka Miss Sixty 
Buty Killah

11 komentarzy:

  1. Nie chcę wyjść na hejtera, ale dla mnie źle. Nawet bardzo źle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Nie chcę być niemiły, ale lepiej spójrz na swoją stylizację i sama się oceń c:

      Usuń
    3. Człowiek z niekształtną figurą potrafi powiedzieć, czy ktoś inny ma fajną. Brzydki widzi ładnych... Rozumiesz? Po co komu blog ze stylizacjami, jeśli oczekiwałby tylko suchych, pustych komentarzy "ładnie, ślicznie"? Jeśli chcecie takich i tylko takich, to mogę nie komentować. Poza tym nie piszę "lolz, krzywy ryj, masakkra, jak ty się ubrałaś, szaaal" więc... Problem? :3

      Usuń
    4. Jednak masz trochę racji, więc komentuj dalej c:

      Usuń
    5. Nie każdemu podobają się moje stylizacje, każdy ma po prostu inny gust ;) Także szanuję krytykujące komentarze i ani trochę mi one nie przeszkadzają.

      Usuń
  2. Całkiem fajnie moim zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienka boska ..
    gothicgirlglam

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja wygląda na niedokończoną, dałabym jaką torebkę..

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się jak najbardziej podoba. Świetna kiecka.

    OdpowiedzUsuń