13 maj 2012

Pinkred rose.

Dzisiaj niedziela, dzień zmartwychwstania, łolabooogaaa. Jutro niestety do szkoły, jednak pocieszam się że niedługo koniec roku, wydłużony rok szkolny to normalnie żyć nie umierać... Dzisiaj przedstawiam wam trochę elegancką stylizację, z moją ostatnią zdobyczą, czyli różowym cardigankiem :

 Kapelusz - Bonjour Bizou
Cardigan - Pretty In Love
Top - Basics
Shorty - Windows On The Worlds
Kopertówka - Happy Unity Day of Germany
Rajstopy - Film Theory
Oxfordy - Basics


Jak się podoba ? Bo mi bardzo. Ostatnio bardzo podoba mi się muzyka góralska, więc zamieszczam jeden z bardziej znanych i fajniejszych kawałków :


5 komentarzy:

  1. Świetnie, ale ja bym zrezygnował z kapelusza, tak to jest cud miód.

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi akurat kapelusz fajnie pasuje, natomiast spodenki nałożyłabym na koszulkę. Byłby lepszy efekt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super makijaż. Tak jak mówi Magda, spodenki na koszulkę i by było perfecto! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie! Kolorystycznie, ale zbędna jest ta torebka.

    OdpowiedzUsuń