18 maj 2012

Colorful

 W końcu słońce wyjrzało zza szarych chmur i od razu lepsze samopoczucie :) Miły dzień dzisiaj; nie poszłam do szkoły, doczekałam się piątku za czym idzie początek weekendu, więc nie mam na co narzekać. Kolorowo na dworze, także i kolory zawitały do mojej dzisiejszej stylizacji. Osobiście gdy na nią patrzę dostaję oczopląsu, ale to szczegół, mam nadzieję, że przypadnie wam do gustu. :)



Okulary Wild Candy 
Top RIO 
Torebka  B.Bizou 
Szorty Young Hollywood 
Buty #1 RIO 
Buty #2 LE 

+ dodam jeszcze, że będę wstawiała tu też od czasu, do czasu stylizacje stardollowiczów :) Jeżeli uważasz, iż twoja stylizacja jest interesująca, napisz do mnie (Sylwia_B), lub pod postem, a może to właśnie ty będziesz tematem głównym kolejnej notki.

10 komentarzy:

  1. Aaaa! Piosenka. Ja lubię też Jestem Bogiem, w sumie to dwa największe 'hity' Paktofoniki.

    Stylizacja jest przeboska. Okulary bym zmieniła, ale to taki drobny szczegół.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię Jestem Bogiem *-* ogólnie wszystkie piosenki Paktofoniki mi się podobają.

      Usuń
  2. 'Oczopląsu' XDD Racja. Ale kolorowo jest, więc dobrze :]
    I muzyka też na plus.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zobaczyłam "Chwile ulotne" to mi serce zadrżało.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zabrałabym torebkę, a ogólnie to zbyt kolorowo, jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. W fajny sposób zrobiłaś buty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie świetnie, tak jak pisałem, dobrze, że zmieniłaś kolejność butów, bo tamte jak były na wierzchu to jakoś nieładnie wyglądały, a teraz ekstra jest.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dominika moze z wrazenia wypadlo, i zagubilo sie w moch plikach muzycznych.... love paktofonika

    OdpowiedzUsuń