23 maj 2012

Heart creature.

Witam was. Drogie osoby, jak wam minęła środa - środek tygodnia roboczego? Mi osobiście całkiem dobrze, ale w szkole przed wakacjami wariują, ciągle sprawdziany, kartkówki, odpowiedzi przy tablicy... Zacząłem słuchać hip-hopu, rapu, pogratulujcie mi. Tak nie wiem po co to piszę, ale jak pewien mądry człowiek kiedyś powiedział "who cares", więc who cares c: Wreszcie zdobyłem upragnioną kurtkę, dziękuję Ci Natalio oraz buty od pewnej laski po okazyjnej cenie :)


Kurtka - Gucci
Body - It Girls
Pasek - IPHONE EXCLUSIVE ( mój ulubiony pasek xD )
Dżinsy - Fudge
Kopertówka - Original Future
Butsy - Mortal Kiss

+ jeśli chcecie wyniki loterii uzbierajcie jakoś te 10 obs. c:

9 komentarzy:

  1. właśnie cię odwiedzałam, a chwilke później weszłam na bloga :] fajna stylizacja, rapu i hip hopu słucham już długo, piosenka super.

    gothicgirlglam

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham tę pieśń <3 fajna stylizacja, środa minęła ... gorąca, ale fizykopiątkowo :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ladna stylizacja super spodnie oraz bluzka.
    Daje ci za stylizacje 10.10
    MissSuperStar19

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko do siebie super pasuje ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. wreszcie zmądrzałeś i słuchasz czegoś fajnego.
    Nawet moja mama słucha grubsona. A kurteczkę ostatnio widziałam w bazarku za 20 coś sd, nie wiedzialam ze jej szukasz ;c


    ogólnie sfet ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się. O Jezu, Grubson, miło powspominać zeszły rok.

    OdpowiedzUsuń