27 maj 2012

I hate every minute of my life.

Witam was. Jak wiecie lub nie, MissLena133 odchodzi z bloga na moją prośbę. Nie pytajcie się czemu. Z tej okazji zorganizowałem casting. Zapraszam do zgłaszania się. Dzisiaj czarna stylizacja, odwzorowująca mój nastrój. Wczoraj oglądałem końcówkę X Factor. Mało nie popłakałem się jak usłyszałem, że Ewelina Lisowska nie przeszła do finału przez tego debila Wojewódzkiego... Dziewczyna ma piękny głos i szansę na karierę, którą zaprzepaścić ten zjeb. Ogólnie mam dzisiaj zły humor, bo wczoraj nie obejrzałem także konkursu Eurowizji, który oglądam co roku...


Beret - Happy Bastille Day 
Blazer - It Girls / sh
Top - Bonjour Bizou
Pasek - ELLE / sh
Sukienka jako spódnica -It Girls / sh
Torebka - Voile Holiday Boutique / sh
Szpilki - It Girls




7 komentarzy:

  1. Według mnie stylizacja średnia, wypowiedzi dotyczącej jakiegoś żałosnego, telewizyjnego widowiska nie skomentuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się stylizacja podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nudno trochę, ale nie jest tak źle :)

    OdpowiedzUsuń
  4. najs. zmieniłabym spódnicę na krótszą.

    OdpowiedzUsuń
  5. +sam jesteś zjeb, a Wojewódzki jest SPOKO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. weeeś i hate wojewódzki to taki deeeeebil ( nie chodzi o to że wywalił ewelinę) c:

      Usuń
  6. Trochę nudno. I włosy jakieś dziwne.

    OdpowiedzUsuń