5 mar 2014

When the sun shines, we'll shine together, told you I'll be here forever, said I'll always be a friend, took an oath I'ma stick it out till the end, now that it's raining more than ever, know that we'll still have each other, you can stand under my umbrella-ella-ella-eh-eh

Coraz bliżej do wiosny, a u mnie nadal zima XD Chyba widać, że to moja ulubiona pora roku C:


coat Bizou
scarf LE+Bizou
clutch Chanel
purse Subcouture
gloves Voile
skirt Front Row+RIO
tights Sonia Rykiel
shoes Pretty N'Love

9 komentarzy:

  1. Świetna, kocham te szale z LE, ale stylizacje z ich użyciem zawsze odkładam na później.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rihanna i Parasolka xD?

    Fantastyczna stylka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha, tytulu dluzszego dac nie mogles, Barbadoska by sie chyba nie obrazila xD

    Super stylka, fajna kolorystyka.
    My juz chcemy lato, ale zime tez lubimy; od grudnia do lutego. Nie dluzej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna, szale kocham! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna, ale twarz mi sie nie podobuje :c

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja świetna. Żałuję teraz, że nie kupiłem tego szala.
    Tytuł... genialny :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się szal LE, szkoda, że się na niego już nie załapałam, a stylizacja piękna ;3

    OdpowiedzUsuń