12 mar 2014

Futro - Fallen Angel x3 + Bonjour Bizou + DKNY + Nelly.com 
Sukienka - DKNY
Buty - Archive + Cheap Monday (wydaje mi się, że jest to pomysł TLEN, aczkolwiek pewności nie mam)
Zakolanówki - Evil Panda
Czapka - Nelly.com

Tak wiem, stylizacja bardzo adekwatna do tego, co dzieje się za oknem. Zaczyna mi brakować pomysłów. Przepraszam za kratę, ale uzależniłam 
się od niej. Poza tym mam masę nauki (czemu akurat w takie dni, kiedy nie chce mi się siedzieć w domu?! ). I jak już zauważyliście,
moja wena sięga dna, więc czas najwyższy żegnać się ze stardoll. Nie mam głowy do niczego, nawet do krótkich wypowiedzi, 
więc wypada mi przeprosić również za ten chaos w moim wywodzie. 


12 komentarzy:

  1. Nie mozesz odejsc:/ nie pozwalam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty się jeszcze dobrze nie rozwinęłaś a chcesz odchodzisz? Jesteś moim zdaniem w czołowej trójce najlepszych polskich stylistek, nie możesz odejść :( Ta stylizacja tylko to potwierdza, uwierz mi, jak odejdziesz to wszyscy będą nudni i ubierali na siebie jakieś ohydnie eleganckie ubrania :(( Nie pozwól na to!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł na płaszcz świetny, stylizacja bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna, to futro jest świetne. :)
    Trochę nie rozumiem, przecież robisz dalej stylizacje, ciągle dajesz coś innowacyjnego, tworząc nowe ubrania z kilku innych - i to nazywasz brakiem weny? Każdy ma trudniejszy moment i idzie ciężko dobieranie ubrań, ale wtedy wystarczy trochę przerwy i już głowa pełna pomysłów. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie odchodź. Wena na pewno wróci, a przeciez nie musisz przesiadywac całymi dniami. Jak znajdziesz chwilę, wtedy wejdziesz, dodaasz coś.. nie ma po co odchodzic!


    stylka cudna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z ta pogoda za oknem to nie przesadzajmy. Ma padac snieg wiec radze sie nie przyzywyczajac do ladnej wiosny.
    Super czapa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna, co ty gadasz ;) Nie masz prawa odejść ;3 I nas zostawić, a szczególnie Metamorphosis.!

    OdpowiedzUsuń
  8. jak już kiedyś (chyba) mówiłem czapka strasznie dziwnie wygląda, ale reszta super ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja fantastyczna. Nie odchodzisz ze Stardolla i .

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie odchodź, Twoje stylizacje są cudowne! :((

    OdpowiedzUsuń